Archieven Het Utrechts Archief Het Utrechts Archief

Uw zoekacties: Groepsportret van de leerlingen van de zesde klas van de Lar...

Fotografische documenten 4 Negatieven

beacon
1  records
 
 
Erfgoedstuk
Foto
856639 Groepsportret van de leerlingen van de zesde klas van de Larense Montessorischool tijdens hun bezoek aan het Spoorwegmuseum te Utrecht. De leerlingen van de Larense Montessorischool waren eerder die dag uitgeroepen tot de winnaars van de "Schoolwedstrijd" die door N.S. was uitgeschreven ter gelegenheid van het 125-jarige jubileum van de Spoorwegen in Nederland. Voor deze wedstrijd konden leerlingen van de hoogste klassen van lagere scholen groepswerkstukken inleveren rond het thema spoorwegen. De prijs voor de Larense leerlingen betrof een treinreis van negen dagen naar Zwitserland.
Catalogusnummer:
856639
Beschrijving:
Groepsportret van de leerlingen van de zesde klas van de Larense Montessorischool tijdens hun bezoek aan het Spoorwegmuseum te Utrecht. De leerlingen van de Larense Montessorischool waren eerder die dag uitgeroepen tot de winnaars van de "Schoolwedstrijd" die door N.S. was uitgeschreven ter gelegenheid van het 125-jarige jubileum van de Spoorwegen in Nederland. Voor deze wedstrijd konden leerlingen van de hoogste klassen van lagere scholen groepswerkstukken inleveren rond het thema spoorwegen. De prijs voor de Larense leerlingen betrof een treinreis van negen dagen naar Zwitserland.
Vervaardiger:
Nederlandse Spoorwegen, fotograaf
Datering vroegst:
18-03-1964
Datering laatst:
18-03-1964
Opmerkingen:
NS fotonummer 18181
Uitleg auteursrechten:
U mag: downloaden, delen, kopiëren, publiceren en bewerken, ook met een commercieel doel. Voorwaarde: geen. Zie ook: CC0 1.0 Publiek Domein Verklaring
Soort beeldmateriaal:
Fotografische documenten
Materiaalsoort:
Digitale reproductie
Materiaal en formaat:
6x6 cm.
Soort negatief:
Opnamenegatief NS 18181
Soort negatief 2:
digitale reproductie X 191309
Deelcollectie:
Nederlandse Spoorwegen
Materiaal:
Digitale reproductie
Bestand downloadbaar:
Ja
Trefwoorden THA: